به گزارش ایرنا معاون وزیر راه و برخی از مسئولان کوهبنان نیز در آیین افتتاح بیمارستان 35 تختخوابی این شهرستان حضور داشتند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در آیین بهره برداری از بیمارستان 35 تختخوابی شهرستان کوهبنان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بیمارستان با سه هزار و 100 متر مربع زیربنا در 2 طبقه احداث شده است.
محمد ثمره هزینه احداث بیمارستان شهرستان کوهبنان را 100 میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: به منظور خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز این بیمارستان 25 میلیارد ریال هزینه شده است.
سید حسن قاضی زاده هاشمی که شامگاه یکشنبه برای هفتمین بار در دولت تدبیر و امید وارد استان کرمان شد، امروز بیمارستان 235 تختخوابی جایگزین امام رضا (ع) در سیرجان و 2 طرح بیمارستانی در شهرستان بافت را افتتاح کرد.
بازدید از بیمارستان در حال ساخت جایگزین سینا زرند و افتتاح بیمارستان 35 تختخوابی کوهبنان، و بیمارستان رابر از جمله برنامه های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان کرمان بود.
افتتاح کلینیک ویژه، اورژانس و بلوک های زایمانی مرکز آموزشی و درمانی افضلی پور کرمان و افتتاح استخر شنا پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از دیگر برنامه های سفر دکتر قاضی زاده هاشمی به استان است.
استان پهناور کرمان با 23 شهرستان تعداد چهار دانشگاه علوم پزشکی در مرکز استان و شهرستان های رفسنجان، بم و جیرفت دارد.
خبرنگار: ابوذر احمدیزاده ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7432/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.