حجت‌الاسلام سید‌رضا فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار داشت: زمان ‌نام برای حضور در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا روز 10 اردیبهشت‌ماه تمدید شده است.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند برای شرکت در این دوره از مسابقات از طریق سایت رسمی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران به نشانی quraniran.ir ، دفاتر نمایندگی‌ها وادارات اوقاف سراسر استان مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان کرمان با بیان اینکه این دوره از مسابقات در 12 رشته قرآنی ویژه رده سنی بزرگسال برگزار می‌شود خاطر‌نشان کرد: این دوره از مسابقات ابتدا در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری در ماه‌های اردیبهشت‌، خرداد و شهریورماه برگزار می‌شود.

فاطمی با اشاره به اینکه مرحله کشوری این دوره از مسابقات به میزبانی استان آذربایجان غربی و در شهر ارومیه برگزار می‌شود گفت: سال گذشته بیش از 3 هزار نفر در استان در این مسابقات شرکت کردند که سهم استان کسب 3 عنوان برتری از رقابت‌های کشوری بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان کرمان با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی توسط سازمان اوقاف یکی از مهمترین رویدادهای قرآنی مهم جهان اسلام است افزود: در این مسابقات علاوه بر برگزاری مسابقه، شناخت استعداد‌های کشوری هر ساله در سطوح بین‌المللی نیز در برنامه است.

وی از امضای ‌نامه همکاری اوقاف با اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با موضوع قرآنی خبر داد و تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در رده‌های دانش‌آموزی طبق تفاهم‌نامه همکاری توسط اداره کل آموزش و پرورش انجام ‌شود و در حال حاضر این رقابت‌ها در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 617754
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.