سرهنگ دادمولا آبکار شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورود کامیون، تریلر و موتورسیکلت از مسیرهای جیرفت به دلفارد و جیرفت به کرمان از مسیر جبالبارز از ساعت 6 صبح فردا (یکشنبه) تا ساعت 24 ممنوع است.
وی خاطرنشان کرد: تنها محدوده ترافیکی جنوب استان کرمان مسیر جیرفت به دلفارد است که در این مسیر با توجه به حجم سفرها 10 اکیپ پلیسی فعال می باشند.
وی گفت: تمامی مسیرهای ارتباطی جنوب کرمان باز هستند و هیچ محدوده ترافیکی ندارند.
فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان افزود: 50 اکیپ پلیسی شامل 180 نفر روز سیزدهم فروردین تا پایان این روز در مسیرهای ارتباطی جنوب کرمان فعال هستند تا مردم بدون هیچ مشکلی تردد کنند.
وی خاطرنشان کرد: رعایت نکردن فاصله طولی بیشترین مورد تصادفات روز 13 فروردین سال گذشته بود لذا امیدواریم مردم با رعایت نکات ایمنی و فاصله طولی روز خوبی را سپری کنند.
سرهنگ آبکار با اشاره به آغاز طرح امنیت ترافیک نوروز 96 از 25 اسفند سال گذشته گفت: این طرح تا 14 فروردین سال جاری با همکاری قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان، هلال احمر، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و سایر دستگاه های اجرایی این منطقه ادامه دارد.
وی افزود: 100 اکیپ شامل 300 نفر در طرح امنیت ترافیک نوروزی در منطقه جنوب کرمان فعالیت دارند.
وی بیان کرد: طرح امنیت ترافیک نوروزی با هدف ارتقاء ایمنی رفت و آمد مسافران در جنوب استان کرمان و با شعار پرهیز از خطر و افزایش ایمنی اجرا می شود.
آبشار دلفارد یکی از پربازدیدترین مناطق گردشگری جنوب کرمان در 40 کیلومتری شمال غرب شهرستان جیرفت در روستای کراه قرار دارد.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.