به گزارش ایرنا حسین امیری خامکانی روز چهارشنبه در نشست بررسی روند احداث تونل انتقال آب از دریای عمان به فلات مرکزی کشور در استان کرمان که با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد افزود: نگاه تولیدی و توسعه گرای حاکم بر دولت موجب شده که رشد منفی به رشد مثبت تبدیل شود و حرکت در مسیر توسعه مثبت باشد.
وی خاطرنشان کرد: با حاکم بودن نگاه توسعه گرای دولت تدبیر و امید در استان کرمان، این استان در آستانه یک جهش بزرگ قرار گرفته است.
وی آب را یکی از زیرساخت های تولیدی استان کرمان برشمرد و گفت: برای تداوم تولید و اشتغال در استان کرمان باید اولویت اول به تامین آب و تعادل بخشی در بخش ها اختصاص داده شود.
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صرفه جویی، تعادل بخشی و انتقال حوزه به حوزه که در طرح همیاران آب مورد تاکید قرار گرفته، راه عاقلانه ای است و باید این کار را انجام می دادیم.
وی افزود: در مجلس این تعهد را بر عهده خود می دانیم که در راستای اجرای طرح همیاران آب همکاری لازم را داشته باشیم.
معاون اول رئیس جمهوری امروز (چهارشنبه) در سومین روز سفر به استان کرمان از روند اجرای طرح تونل انتقال آب از دریای عمان به فلات مرکزی ایران که توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در دست انجام است، بازدید کرد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.