احسان عراقی‌ زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این کمپ های نوروزی پنج هزار بروشور اطلاع رسانی شامل علائم ایمنی، پیام های هشدار دهنده در زمینه تصادفات و هفت هزار نقشه راهنمای راه های جنوب کرمان به میهمانان نوروزی ارائه می شود و در هر کمپ یک نیروی راهدار، یک دستگاه خودروی راهداری و یک نفر راهنما حضور دارند.
وی با اشاره به بارش باران از شامگاه یکشنبه در جنوب کرمان گفت: راه های این منطقه لغزنده است لذا رانندگان با توجه به لعزنده شدن سطح محورها با احتیاط بیشتر و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
وی با بیان اینکه 10 اکیپ راهداری در جنوب استان کرمان مستقر است گفت: 6 اکیپ در روستای سربیژن بخش ساردوئیه و چهار اکیپ در بخش جبالبارز مستقر است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان بیان کرد: 170 نفر از عوامل راهداری با 130 خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین به صورت آماده باش در مسیرهای برف ریز جنوب کرمان مستقر هستند تا تردد خودروها در مسیرها به صورت عادی جریان داشته باشد.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، فاریاب، رودبار جنوب، عنبرآباد، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.