به گزارش ایرنا شهردار کرمان شامگاه یکشنبه در حاشیه افتتاح بوستان های مجاور هتل پارس کرمان گفت: بهره برداری از 20 بوستان را به بهانه نوروز و با هدف عمران و آبادانی شهر در آستانه نوروز آغاز کردیم که از این تعداد 13 مورد تا عید نوروز افتتاح خواهد شد.
علی بابایی افزود: حرکت پنجمین بوستان از مجموع 20 بوستانی است که افتتاح آنها در آستانه نوروز آغاز شده و این بوستان فلسفه و طراحی حرکت را دارد.
وی تصریح کرد: بخش بزرگی از ساخت این پروژه توسط نیروهای شهرداری کرمان و از محل اعتبارات داخلی شهرداری در زمینه بهسازی پارک ها ساخته شده است.
شهردار کرمان با بیان اینکه به بهانه عید نوروز ساخت سفره های هفت سین را با هدف جلب رضایتمندی مردم آغاز کردیم گفت: پس از افتتاح بوستان حرکت، بوستان طبیعت و بوستان جبلیه افتتاح خواهد شد.
وی با بیان اینکه پارک پدر در ایام نوروز به بهره برداری می رسد افزود: این پارک در روز پدر و در قالب جشنی به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.
بوستان حرکت با مساحت یکهزار و 700 مترمربع دارای آبنما، المان اسب، بالن و چتر، طاق متحرک، نورپردازی جذاب، پل شیشه ای، فضای سبز و نیلوفر آبی در بلوار جمهوری و در محدوده شهرداری منطقه 2 قرار دارد.
این آیین با حضور شهردار کرمان، اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداران مناطق، جمعی از مسئولین و آحاد مردم برگزار شد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.