سرهنگ یدالله حسن پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این متهم در حالی که یکی از ماموران پلیس را مجروح کرده بود، پس از متواری شدن از صحنه در واحدهای مسکونی قدیمی واقع در خیابان منتهی به پلیس آگاهی مخفی شد.
وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با اطلاع از این موضوع بلافاصله هماهنگی های لازم با دستگاه قضایی را انجام داده و برای کمک به همکاران رده تخصصی دیگر نیروی انتظامی، در محل حاضر شدند.
وی بیان کرد: متهم در نهایت با ورود غیر قانونی به یک واحد مسکونی و رفتن به داخل بالکن، به وسیله چاقوی شخصی خود، اقدام به تهدید و خودزنی کرد که پس از کارهای تخصصی و ورانشناسانه، در نهایت خود را تسلیم کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: این فرد سابقه تیراندازی به ماموران، آدم ربایی و تهیه و توزیع مواد مخدر را در کارنامه خود داشته و از سوی پلیس اطلاعات، پلیس آگاهی و یگان امداد تحت تعقیب بوده است.
وی اظهار کرد: اقدام پلیس در دستگیری این متهم با سلامت جسمانی کامل بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است زیرا ماموران انتظامی برای دستگیری این متهم خطرناک حکم تیر داشتند اما اقدام به تیراندازی نکرده و با اقدامات روانشاسانه و فنی، او را با سلامت جسمانی کامل دستگیر کردند.
سرهنگ حسن پور افزود: مردم حاضر در محل نیز از این اقدام و راهبرد نیروی انتظامی در زمینه دستگیری متهم با سلامت جسمانی قدردانی کردند.
وی به افراد فرصت طلب هشدار داد که از تغییر و تحریف اخبار و وقایع که موجب نگرانی مردم جامعه می شود، در فضای مجازی خودداری کنند.
وی تاکید کرد: رسانه ها نیز باید با اطلاع رسانی به موقع و هوشمندان جلوی هرگونه شایعات را سد کنند و مردم با دقت نظر و توجه خود همواره اخبار صحیح را از شایعات متمایز کنند و اجازه ندهند تعداد محدودی افراد فرصت طلب، آرامش موجود جامعه را خدشه دار کنند.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.