به گزارش ایرنا سرهنگ نصرالله عباسی روز یکشنبه در نشست خبری افزود: عمده کالاهای قاچاق کشف شده در رفسنجان شامل برنج، میوه، موتور سنگین، لوازم خانگی و غیره بوده که به سازمان امور قاچاق در استان کرمان تحویل داده شد.
وی تصریح کرد: حرکت خوبی با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور آغاز شده و این روند همچنان ادامه دارد تا به طور کامل مسیر قاچاق کالا و ارز بسته شود.
وی همچنین به آیین چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: مردم و خانواده ها باید از مضرات، آسیب ها و خسارات مالی و جانی این آتش بازی ها آگاه شوند و این آیین را به صورت اشتباه برگزار نکنند.
سرهنگ عباسی با بیان اینکه مبادی ورودی رفسنجان ایست بازرسی دارد و تست الکل نیز از افراد مشکوک گرفته می شود اظهار کرد: اجازه نمی دهیم متخلفان با سوء استفاده از سنت دیرینه چهارشنبه سوری امنیت مردم را به خطر بیندازند.
وی ادامه داد: در این راستا هفته گذشته بیش از چهار هزار و 600 قلم انواع مواد محترقه غیرمجاز از یک واحد صنفی کشف و ضبط و با متخلفین نیز برخورد شد.
سرهنگ عباسی بیان کرد: طرح پلیس امنیت در رفسنجان از 20 اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی اجرا می شود تا در مراکز خرید، مراکز گردشگری و دیگر مکانها برای امنیت مسافران، میهمانان و مردم خللی ایجاد نشود.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به کاهش 23 درصدی انواع سرقت ها در رفسنجان بیان کرد: سرقت های خرد ریشه در فقر و اعتیاد دارد.
وی خاطرنشان کرد: در سال جاری 873 کیلوگرم مواد مخدر از نوع صنعتی و هروئئین که بیشتر از عمده فروشان در این شهرستان کشف و در این راستا 427 توزیع کننده، حمل کننده و معتاد پر خطر و متهاجر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان اظهار کرد: امسال در تصادفات جاده ای رفسنجان 30 درصد آمار کشته شدگان کاهش یافته که آمار چشمگیری است.
عباسی افزود: بیش از 350 مکان عرضه قلیان در رفسنجان پلمب و تعطیل شده است.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.