به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی روز سه شنبه در بازدید از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با حضور در جمع مدیران این سازمان با بیان اینکه در بخش صنعت عقب افتادگی هایی وجود دارد افزود: سهم صنعت استان کرمان آنچنان که باید فعال نیست و باید این حوزه را تقویت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: توصیه می کنم همچون بخش کشاورزی در بخش صنعت این استان نیز شوراهای تخصصی صنعتی تشکیل شود و این شوراها صنعت استان کرمان را راهبری کند و در حوزه تجارت نیز با استفاده از افراد با تجربه، شوراهای تخصصی تشکیل شود.
استاندار کرمان گفت: شوراهای صنعت توسط بخش خصوصی اداره می شود و در بخش کشاورزی این استان نیز طرح تجمیع را بخش خصوصی عهده دار شده است.
وی عنوان کرد: سیاست های صحیح اقتصادی دولت یازدهم آثار خود را در استان کرمان نشان داده است به گونه ای که در بخش های مختلف این استان اتفاقات خوبی رقم خورده و خواهد خورد.
رزم حسینی با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و تعطیلات نوروز اضافه کرد: تاکنون به طور تقریبی تمام ظرفیت هتلینگ استان کرمان رزرو شده است.
وی با تاکید بر اینکه رمز موفقیت در تمام حوزه ها، همدلی و شجاعت در کارها است عنوان کرد: دستگاه های نظارتی نیز همکاری خوبی با مجموعه این استان دارد.
رزم حسینی ادامه داد: یک پرونده ساخت هتل که 25 سال درگیر بروکراسی اداری بود در این دولت طی چهار ماه پیگیری شد و قرار است بزرگترین هتل چهار ستاره در بازار وکیل کرمان ساخته شود.
وی با اشاره به اینکه یکهزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه های تولیدی پرداخت شده است عنوان کرد: درصدد ارائه آمار نیستیم و اعتقاد داریم که کارها باید به صورت واقعی انجام شود.
استاندار کرمان گفت: امیدواریم این استان بتواند رتبه خوبی در بخش صنعت به دست آورد.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشاردهنده: نجمه حسنی
7429/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.