فاطمه سادات حسینی روز چهارشنبه با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 2 هزار بانوی کارآفرین کرمانی در زمینه مشاغل خرد، متوسط و بزرگ فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه طی سه سال گذشته در زمینه ایجاد انگیزه در بین بانوان استان کرمان متمرکز شدیم خاطرنشان کرد: در حوزه های کارآفرینی، مسائل اجتماعی، سلامت و بهداشت بانوان کارهای زیادی انجام شده است و خوشبختانه در بیشتر برنامه ها موفق بوده ایم.
وی با بیان اینکه برخی از بانوان کرمانی با کمترین میزان تسهیلات، تعداد قابل توجهی از بانوان دیگر را مشغول کرده اند عنوان کرد: یک خانم کارآفرین در استان کرمان از پنج نفر تا 20 هزار شغل ایجاد کرده و همچنین یک موئسسه در رفسنجان با دریافت 100 میلیون تومان تسهیلات، توانسته برای 100 نفر اشتغال ایجاد کند.
فاطمه سادات حسینی با اشاره به اینکه بانوان کرمانی به خوبی در حوزه تولید پوشاک ورود کرده اند اظهار کرد: خوشبختانه بانوان در حوزه هایی همچون صنایع دستی، بسیار قوی عمل می کنند و از طریق شبکه های اجتماعی کالاهای تولیدی خود را ارائه می کنند.
سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان بعد از 13 سال وقفه صبح امروز (چهارشنبه) با حضور رزم حسینی استاندار کرمان، معاونان استاندار و جمعی از مسئولان استانی در محل تالار شرکت برق منطقه ای واقع در بلوار شهید عباسپور آغاز به کار کرد.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشاردهنده: نجمه حسنی
7429/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.