دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان خبر داد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، حسین سلامی افزود: پس از صدور دستورات قضایی لازم و انجام اقدامات اطلاعاتی منسجم از سوی ماموران  اداره اطلاعات شهرستان  جیرفت، ضربه به باند مذکور در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از شناسایی اعضای باند، با دستور دادستانی و در یک عملیات منسجم با همکاری پلیس  باند مذکور به صورت همزمان در دو شهرستان جیرفت و سیرجان مورد ضربه قرار گرفت و ۳۰۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۲۵۰ کیلوگرم حشیش از قاچاقچیان کشف شد.

دادستان جیرفت اعلام کرد: در این زمینه  دونفر از اعضای اصلی این باند بازداشت و دو دستگاه خودرو نیز توقیف و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر متهمان صادر شده است.

سلامی اعلام کرد:باند مذکور به صورت بسیار حرفه‌ای اقدام به انتقال  موادمخدر از مرزهای شرقی به استان های عمقی کشور می‌کرد کا با هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی منهدم شد.

دادستان جیرفت با اشاره به مبارزه بی امان و قاطع دستگاه قضایی با عاملان ورود و قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: دستگاه قضایی در این زمینه هیچ گونه مسامحه‌ای نخواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.