معاون امور عمرانی استاندار کرمان گفت: در حال حاضر ۸۵ درصد طرح توسعه زیرساخت‌های ارتباطات روستایی این استان به بهره برداری رسیده است.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان گفت: در حال حاضر ۸۵ درصد طرح توسعه زیرساخت‌های ارتباطات روستایی این استان به بهره برداری رسیده و این سایت هم اکنون فعال هستند.

به گزارش جماران، سیدمصطفی آیت اللهی موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا بسیاری از ارتباطات به ویژه در مدارس به صورت آنلاین تعریف شده است افزود: ضعف ارتباطات در استان کرمان از قدیم وجود داشت که طی نشستی در کرمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این مشکل بررسی و مقرر شد که در فاز نخست زیرساخت لازم ارتباطی ۸۰ نقطه استان تامین شود.

وی اظهار داشت: تعدادی از زیرساخت های ارتباطی ایجاد شده نیز مشکل برق داشتند که در نشست اخیر استانداری کرمان تعیین تکلیف شدند و تامین اعتبار آن در برنامه قرار گرفته و به زودی پرداخت می‌شود.

آیت اللهی موسوی با اشاره به ضرورت تکمیل ۸۰ سایت یاد شده در استان گفت: در سفر استاندار کرمان به تهران و در نشست با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توافق شد که نقاط دیگری در استان که کمبود برق و ارتباطات وجود دارد، با تفاوت شرایط بهتر نسبت به گذشته، در برنامه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در راستای امکان تسهیل اجرای امور این طرح توافقاتی انجام شده که فاز بعدی آن طی سال آینده آغاز می شود و در صورت به نتیجه رسیدن این برنامه ها در زیرساخت های ارتباطی استان کرمان ۸۰ تا ۹۰ درصد وضعیت‌مان بهبود می یابد.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان تصریح کرد: در این زمینه سعی بر پوشش نقاط بحرانی، روستاها و محورهای ارتباطی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.