فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۴۳۲ عدد ژل ضد عفونی کننده تقلبی در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۴۳۲ عدد ژل ضد عفونی کننده تقلبی و دستگیری یک متهم در این رابطه در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ این فرماندهی خبر داد.

به گزارش جماران، سرهنگ محمدرضا فداء در تشریح این خبر گفت:  با اجرای طرح های عملیاتی پلیس در برخورد با مخلان نظام تولید و عرضه اقلام پزشکی مورد نیاز این روزهای مردم، ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ شهر کرمان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از توزیع اقلام بهداشتی تقلبی و فاقد مجوز در یکی از فروشگاه های سطح حوزه استحفاظی این کلانتری آکاهی یافتند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام ضربتی در بازرسی از این مغازه موفق شدند ۴۳۲ عدد ژل ضد عفونی کننده تقلبی و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی را کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی، افزود: شهروندان در صورت مشاهده احتکار مواد ضد عفونی کننده و یا تهیه و توزیع کالاهای غیر مجاز از سوی این افراد، می توانند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به شناسائی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.