رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: بدتر از کرونا بودجه کرونا است. کمتر از ۱۰ درصد مردم کرمان توانسته اند تسهیلات لازم کرونایی را دریافت کنند.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: بدتر از کرونا بودجه کرونا است. وضعیت بودجه‌ای کرونا در استان کرمان نسبت به کشور در وضعیت بدی قرار دارد و کمتر از ۱۰ درصد مردم توانسته اند تسهیلات لازم کرونایی را دریافت کنند.

به گزارش جماران، شهباز حسن‌پور عصر امروز چهارم مردادماه در نشست مشترک مجمع نمایندگان با استاندار کرمان گفت: انتظار داریم در تمامی شهرستان های استان، بیمارستان‌های کرونایی مشخص شود تا مردم برای دریافت سایر خدمات سلامت نگران ابتلا به این ویروس نباشند.

وی ادامه داد: بدتر از کرونا بودجه کرونا است. وضعیت بودجه‌ای کرونا در استان کرمان نسبت به کشور در وضعیت بدی قرار دارد و کمتر از ۱۰ درصد از مردم توانسته اند تسهیلات لازم کرونایی را دریافت کنند.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در بخش دیگری از صحبت های خود نگرانی شدید نمایندگان مجلس از ارتباط بین صنعت و دانشگاه را اعلام کرد و افزود: تولید برخی از اقلام مورد نیاز صنایع که در داخل استان باید ظرف چند سال اخیر به حدود ۳۰ درصد می‌رسید، محقق نشده است که باید دستگاه‌های مربوطه پاسخگو باشند و در این راستا لازم است کارگروهی در بحث پیگیری بومی‌سازی قطعات مورد نیاز صنایع در استان تشکیل شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت با ابراز تاسف از اینکه ۸۰ درصد پول استان برای خرید قطعات مورد نیاز صنایع از استان خارج می‌شود، عنوان کرد: برای صنعتی کردن استان باید از همه ظرفیت های داخلی و بومی استفاده شود این در حالس است که تاکنون در استان تنها مونتاژکاری صورت می گرفته است.

حسن‌پور با انتقاد شدید از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: بعضی از دستگاه‌ها براساس قانون موظف هستند که پاسخگوی نمایندگان باشند که متاسفانه برخی از آنها با تاخیر پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.