فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی سامانه پهپادی در استان کرمان خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به راه اندازی سامانه پهپادی در استان کرمان، گفت: کنترل، رصد و پایش مناطق کویری استان کرمان در بحث مبارزه با موادمخدر، امنیت تردد جاده ای به منظور کاهش سوانح رانندگی، تقویت و توسعه خدمت رسانی به مردم از جمله مزایای این سامانه است.

به گزارش جماران، سردار حسین اشتری در دیدار فرمانده انتظامی استان، اعضای مجمع نمایندگان مجلس و استاندار کرمان در خصوص مهمترین تدابیر حوزه نظم و امنیت استان کرمان با رویکرد ارتقاء امنیت، به ولایت مداری و انقلابی بودن مردم استان کرمان و همچنین اهمیت این استان اشاره و تصریح کرد: در مبحث کاهش تصادفات رانندگی، دو موضوع زیرساخت ها و فرهنگ سازی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه استان کرمان به عنوان بهشت معادن مطرح است، بر لزوم استفاده از ظرفیت استان و نیز جلب مشارکت مردمی به ویژه خیرین امنیت ساز در راستای توسعه نظم و امنیت به خصوص افزایش کلانتری ها و پاسگاه ها تاکید کرد.

اشتری در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر، یادآور شد: در مبحث شناسایی و جمع آوری معتادان متجاهر نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد اما موضوع مهم بعد از جمع آوری این افراد، محل نگهداری و کمپ های ترک اعتیاد است که تامین این مراکز جزء وظایف دیگر سازمان ها و نهادهاست که متاسفانه در این زمینه زیرساخت های لازم به حد کافی نیست.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به موضوع سامانه پهپادی در استان کرمان اشاره و خاطرنشان کرد:  کنترل، رصد و پایش مناطق کویری استان کرمان در بحث مبارزه با موادمخدر، امنیت تردد جاده ای به منظور کاهش سوانح رانندگی، تقویت و توسعه خدمت رسانی به مردم از جمله مزایای این سامانه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.