مدیر HSE شرکت صنعتی معدنی گل گهر از کمک 22 میلیارد تومانی این شرکت به بخش بهداشت و درمان کشور خبر داد.

مدیر HSE شرکت صنعتی معدنی گل گهر گفت: در مجموعه گل گهر علاوه بر فعالیت های داخلی، کمک هایی در مقابله با کرونا به مجموعه های دیگر صورت گرفته که نزدیک به ۲۲ میلیارد تومان برای خرید دستگاه ونتیلاتور، تجهیزات، ماسک و ... به دانشگاه های علوم پزشکی سیرجان، کرمان و تهران کمک شده است.

به گزارش جماران، حمزه الله بخش در حاشیه نخستین نمایشگاه مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات در کرمان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شرکت گل گهر در نمایشگاه در دو بخش آتش نشانی و امداد و اورژانس شرکت کرده است.

وی افزود: در آتش نشانی و امداد سعی کرده ایم به روزترین تجهیزاتی که در حال حاضر در ایران استفاده می شود، به نمایش بگذاریم و این تجهیزات قابلیت استفاده در معدن را دارد.

الله بخش تصریح کرد: هفت ایستگاه آتش نشانی در منطقه گل گهر داریم که شامل بیش از ۱۶ دستگاه ماشین آتش نشانی با تجهیزات کامل دارند و در این زمینه تلاش می کنیم کل منطقه گل گهر را به صورت یکپارچه پوشش بدهیم و تجهیزات اورژانس ما نیز کامل است که به روزترین آمبولانس ها را دارد.

وی در ادامه درباره اقدامات شرکت گل گهر در راستای مقابله با کروناویروس بیان کرد: در مجموعه گل گهر علاوه بر فعالیت های داخلی، کمک هایی در مقابله با کرونا به مجموعه های دیگر صورت گرفته که نزدیک به ۲۲ میلیارد تومان برای خرید دستگاه ونتیلاتور، تجهیزات، ماسک و ... به دانشگاه های علوم پزشکی سیرجان، کرمان و تهران کمک شده است.

مدیر HSE شرکت گل گهر اظهار کرد: برای همکاران مجموعه نیز بسته های ماهیانه شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دستکش توزیع می شود و بیش از ۴ میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است.

وی اظهار کرد: با شیوع کرونا در دنیا با وجود اطلاعات کم، آموزش همکاران را آغاز کردیم و در زمان فراگیری ویروس در کشور، ستاد کرونا را در ابتدای اسفندماه در گل گهر تشکیل دادیم و اقدامات موردنیاز برنامه ریزی شد.

الله بخش گفت: در حوزه اداری در اسفندماه حجم نیروها را تا ۲۰ درصد کاهش دادیم و همه تلاش براین بود تحت هیچ شرایطی به تولید مجموعه آسیب وارد نشود.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۱۵ روز تاکنون تیم ها، ضدعفونی سطوح و محیط کاری را انجام می دهند و به دلیل اهمیت نیروی انسانی، همکارانی که دچار بیماری های خاص یا زمینه ای بودند، دورکاری فرستادیم و در گل گهر و شرکت های زیرمجموعه ۴۲۰ نفر را دو ماه فرستادیم دورکاری با حقوق و مزایای کامل ضمن اینکه تیم HSE به صورت کامل در سایت حتی در ایام عید نوروز حضور داشت.

مدیر HSE شرکت صنعتی معدنی گل گهر بیان کرد: یکی از دغدغه های همکاران ما در حمل و نقل، غذا و سرویس ایاب و ذهاب بود که در این بخش اتوبوس ها تنها با ۵۰ درصد ظرفیت حرکت می کنند و برای حمل و نقل همکاران، تعداد زیادی اتوبوس در مجموعه گل گهر اضافه شد.

وی اظهار کرد: رستوران های ما مدت زیادی تعطیل بود و اکنون نیز تعطیل است و غذا توزیع نمی شود اما برای میهمانان و همکاران شیفت غذا به صورت بیرون بر و در ظروف یک بار مصرف توزیع می شود، ضمن اینکه مسائل بهداشتی و ضدعفونی رعایت می شود.

الله بخش افزود: بعد از ایام عید و بازگشت نیروها، از ۳۱ فروردین ۲۳۰۰ نفر به جز همکارانمان در ورودی گل گهر غربالگری شدند و هنوز فرآیندها در منطقه ادامه دارد و در صورتی که نیرویی مشکوک باشد، ایزوله شده و در این زمینه آمبولانس و تجهیزات کاملا مجزا در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به آموزش همکاران در فضای مجازی گفت: حضور میهمانان و بازدیدکنندگان عمومی و گروهی را به جز بازدیدهای فنی همچنان ممنوع اعلام کرده و اجازه ورود نمی دهیم تا حداقل مواجهه را با کرونا داشته باشیم و فکر می کنم جزو شرکت های برتر در خدمات به نیروها هستیم و به جز همکاران خانواده آنان را نیز در نظر گرفته و بسته های بهداشتی در بین آنها توزیع کرده ایم.

مدیر HSE شرکت گل گهر بیان کرد: پیمانکاران همکار با گل گهر نیز ملزم به رعایت مصوبات ستاد کرونا هستند و برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی تغییر شیفت داده ایم که موجب شده حجم کار با تعداد نفرات کمتر اما در شیفت های بیشتر صورت بگیرد و این وضعیت ادامه دارد.

وی اظهار کرد: اقدامات مقابله با کرونا در منطقه گل گهر در چهار حوزه بهداشت حرفه ای، تامین و توزیع وسائل بهداشتی، ضدعفونی سطوح و محیط کار و غربالگری و شناسائی بیماران صورت گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.