گروه از معلمان خیر کرمانی تصمیم گرفتند برای تقدیر از پرسنل کادر درمان کرونا به فرزندان آنها آموزش بدهند.

سرگروه معلمان خیر کرمانی گفت: با شنیدن سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه  هر کسی باید در شرایط کنونی توان و استعدادهای خود را محک بزند و کار جهادی انجام دهد، تصمیم گرفتم یک کار جهادی انجام دهم.

به گزارش جماران، معصومه زنگی آبادی، سرگروه معلمان خیر کرمانی، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هر کسی باید در شرایط کنونی توان و استعدادهای خود را محک بزند و کار جهادی انجام دهد، گفت : بعد از شنیدن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به فکر فرو رفتم و با خودم گفتم تدریس برای دانش آموزانم در شرایط فعلی انجام وظیفه است لذا باید کاری جهادی در این زمینه انجام دهم.

وی با بیان اینکه تدریس پایه اول دبستان تخصص من است، افزود: برای همین تصمیم گرفتم به دانش آموزانی که شرایط ویژه دارند درس بدهم.  شرایط و توان رفتن به روستاها و آموزش دانش آموزان این مناطق را نداشتم لذا تصمیم گرفتم به فرزندان پرسنل درمانی بیمارستان های درگیر کرونا آموزش بدهم.

زنگی آبادی تصریح کرد: موضوع تدریس به فرزندان پرسنل درمانی درگیر با کرونا را با برخی همکارانم در پایه های مختلف ابتدایی مطرح کردم و آنها نیز از این طرح استقبال کردند. مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در راستای شناسایی و معرفی فرزندان مشغول به تحصیل در مقطع ابتدایی پرسنل درمان به گروه به وقت عاشقی اعلام آمادگی کرده و به زودی این دانش آموزان به ما معرفی می شوند و به صورت حضوری یا از طریق فضای مجازی با توجه به تشخیص خانواده ها مورد آموزش قرار می گیرند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1431224
  • منبع: خبرگزاری ایرنا
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.