سرهنگ محمدمهدی کریمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مأموران پلیس رفسنجان از خبری پیرامون سرقت مقادیری از آهن آلات ریل راه آهن مطلع شدند و به همین منظور موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: عوامل پلیس با انجام کار اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی ۲ سارق سابقه دار حین سرقت ادوات ریلی شدند و آن ها را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند که با تشکیل پرونده تحویل دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه پلیس مقتدرانه در مبارزه با سرقت ‌هایی از این دست که  افزون بر زیان مالی موجب اختلال‌ جدی و خطر آفرین در شبکه راه ‌آهن نیز می‌ شود آمادگی کامل دارد تصریح کرد: از شهروندان و مسافران خطوط ریلی می خواهیم که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی افزود: مأموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی درسطح حوزه استحفاظی موفق شدند ۱۰۷ متهم تحت تعقیب را از ابتدای سال جاری تاکنون شناسایی و آن ها را دستگیر کنند.

کریمی افزود: اتهام افراد دستگیر شده حمل و نگهداری مواد مخدر، قاچاق موادمخدر، سرقت، ایجاد مزاحمت، اخلال در نظم عمومی، ضرب و جرح، اتهامات مالی و عدم پرداخت دیه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.