محمد رضا علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره در دو بخش لب زنی (دابسمش) از سرودهای مرتبط با روز قدس و  نقاشی کودکان با هدف بزرگداشت روز جهانی قدس،  اعلام حمایت مردم غیور استان کرمان از مردم مظلوم فلسطین و حضور نمادین مردم سراسر استان در راهپیمایی روز جهانی قدس اجرا می شود.

وی با بیان اینکه شرکت در هر ۲ بخش توسط شرکت کنندگان آزاد است تصریح کرد: زمان دابسمش های  ارسالی باید یک دقیقه باشد و شرکت در بخش مسابقه برای کودکان تا سن ۱۲ سال مجاز است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تاکید کرد: ارسال اثر به منزله پذیرش مقررات جشنواره است و حق استفاده از آثار شرکت کنندگان به هر نحوی برای دبیرخانه جشنواره محفوظ می ماند.  

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان از طریق ارسال اثر به شماره همراه ۰۹۳۶۵۷۳۷۷۱۰ در نرم افزار ایتا و واتس اپ، انتشار اثر در اینستا گرام با هشتگ جشنواره #روزماندگار و ارسال به ادرس ایمیل GHODS.KERMAN۲۰۲۰@GMAIL.COM می توانند در جشنواره شرکت کنند.

 علیزاده ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان، حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می کند.

وی گفت: ۳۰ اردیبهشت آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره است و همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان و روز جهانی قدس برگزیدگان جشنواره اعلام می شوند و از آنها با لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر به عمل می آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: سرودهای یه مسجد وسط دو تا مثلث اسیره از امیر تاجیک، مرگ بر آمریکا اثرحامد زمانی و قاسم هنوز زنده است از رضا صنعتگر موضوع مسابقه دابسمش این جشنواره است.

به فرمان امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس نام گذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.