عماد انوری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر ساله به مناسبت ماه مبارک رمضان جمع خوانی قرآن توسط قاریان و با شرکت مردم روزه دار و مومن در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به مهدیه صاحب الزمان(عج) انتقال پیدا کرد.
وی تاکید کرد: امسال آیین جمع خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان بدون حضور مردم انجام می شود و مومنان و علاقه مندان می توانند در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷:۳۰ همزمان در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی این برنامه را دنبال کنند.

عضو شورای قرآن استان کرمان اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال پخش همزمان تلویزیونی میسر نشده است، مردم می توانند از طریق صفحات مجازی به آدرس @quran.kerman و
@mahdieah.kerman با نوای آسمانی قرآن مجید هم کلام شوند.
وی با بیان اینکه این حرکت جهادی و خودجوش جبه فرهنگی انقلاب است ادامه داد: همچنین برنامه جمع خوانی از طریق بلندگوهای مسجد و مهدیه صاحب الزمان(عج) کرمان برای زائران آرامگاه مظهر شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا پخش می شود.

انوری تصریح کرد: این برنامه خودجوش، جهادی و در راستای جبهه فرهنگی انقلاب و توسط فعالان و خادمان قرآن کریم اجرا می شود تا مردم مومن و روزه دار از برکات این ماه پرفیض بهره مند شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.