به گزارش ایرنا، علی کریمی فر روز دوشنبه در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از کارخانه خاتون آباد شهربابک افزود: در راستای عمل به پروتکل‌های جلوگیری از شیوع کرونا نسبت به تعدیل موقت نیروی انسانی اقدام کردیم که فعالیت را دشوارتر کرد، اما نه تنها با کاهش تولید رو به رو نشدیم، بلکه میزان تولید ۲ درصد از برنامه جلوتر است.

وی اظهار داشت: بعد از راه‌اندازی کوره جدید فلش از ۲۸ دی‌ماه، حدود ۱۶ هزار تن آند در بهمن و اسفند سال گذشته تولید شده است.

کریمی فر شرایط فعلی تولید را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و ابلاغ پروتکل‌های لازم مبنی بر تعدیل موقت نیروی انسانی، این پروتکل در راستای حفظ سلامت پرسنل، خانواده‌ها و مردم شهرستان با تمام سختی‌هایش عملی شد و نه تنها تولید کاهش پیدا نکرد، بلکه با تلاش و همت بیشتر همکاران میزان تولید نسبت به برنامه ۲درصد افزایش‌ پیدا کرد.

مدیر ذوب کارخانه ذوب مس خاتون‌آباد تصریح کرد: با توجه به این‌که از تکنولوژی جدید کوره فلش بهره می‌گیریم و هنوز مدت زیادی از شارژ کوره جدید نگذشته است، این میزان تولید یک رکورد محسوب می‌گردد و با راه‌اندازی اکسیژن در کوره‌های کنورتور و همچنین کارخانه اسید در هفته‌های آینده، میزان تولید افزایش خواهد یافت.

 کریمی‌فر با اشاره به وضعیت مطلوب کوره جدید فلش تصریح کرد: پروژه‌ تغییر تکنولوژی کوره فلش با وجود تحریم‌های ظالمانه، بدون وابستگی به شرکت‌های خارجی و به دست متخصصین داخلی به بهترین نحو انجام شد و خوشبختانه بدون هیچ مشکلی عملیات تولید در این کارخانه در حال انجام است.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری کرمان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.