به گزارش ایرنا، عبدالرضا رشیدی نژاد روز یکشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا استان کرمان افزود: اصناف کم ریسک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا ساعت ۱۸ می‌توانند بازگشایی شوند و افرادی که خرید ضروری داشته باشند تا این ساعت وسیله مورد نیاز خود را تهیه می‌کنند و بعد از این ساعت خرید انجام نمی شود.

وی با بیان اینکه بازگشایی اصناف مدیریت شده است تصریح کرد: اگر پروتکل‌ها بهداشتی توسط صنوف رعایت شود، سختگیری در مورد بازگشایی صنوف نخواهیم داشت و هم اکنون کنترل ازدحام، سیاست ما برای مقابله با کرونا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکید کرد: با آموزش های لازم توسط بهداشت، تغییر رفتار بین صنوف باید انجام شود و اگر این تغییر رفتار در آنها ایجاد نشد برخورد لازم با خاطیان را خواهیم داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: ستاد ملی کرونا امروز به به‌صورت ویدئوکنفرانس و رییس جمهوری و با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد و دکتر روحانی از کادر درمانی کشور به‌ دلیل تحمل سختی‌ها و مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تقدیر کردند.

محمد صادق بصیری افزود: دانشگاه‌ها و مدارس همچنان تعطیل هستند و آموزش به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و تجمعات مذهبی نیز تا ۱۵ اردیبهشت تعطیل است.

وی اظهار داشت: عرضه سیم‌کارت‌های رایگان در دفاتر پیشخوان دولت موجب ازدحام جمعیت شده بود که با دستور وزارت ارتباطات این کار ممنوع شد و در حال حاضر دفاتر پیشخوان‌ امکان مراجعه حضوری مردم را ندارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.