تورج جدیدی روز چهارشنبه  در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان کرمان افزود: سامانه بارشی جدید از عصر امروز شروع می شود که بیشتر بارش از فردا صورت می گیرد و تا روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت که این سامانه بارش خود را از هرمزگان آغاز می کند و در جنوب و جنوب غرب استان کرمان فعال خواهد بود.

وی همچنین با توجه به اینکه بارندگی را در اکثر مناطق استان خواهیم داشت گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده ۳۵ تا ۴۵ میلیمتر بارش باران را در جنوب استان، ۲۵ میلیمتر برای شمال استان در شهرستان های کرمان، زرند و رفسنجان، ۳۵ میلیمتر در غرب برای شهرستان های سیرجان، بافت، رابر و شهربابک، ۳۵ میلیمتر برای راین، سیرچ و گلباف و در شرق استان تا ۱۰ میلیمتر بارندگی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمان در ادامه افزود: این فعالیت سامانه بارشی برای چهار استان هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی هشدار قرمز داده است که باید اقدامات لازم در این استان ها صورت گیرد.

براساس این گزارش استاندار کرمان نیز هم در این ارتباط به مدیران استان آماده باش کامل داده و تمام مرخصی ها و ماموریت ها را تا روز شنبه آینده لغو کرده است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.