به گزارش ایرنا، مرجان شاکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سهم اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان در جلوگیری از شیوع و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا افزود: مسافران بسیاری به قصد تفرج طی ایام نوروز سال‌های گذشته به این مناطق وارد می‌شدند که این امر امسال می‌توانست زمینه انتقال این ویروس را فراهم کند. 

وی عنوان کرد: بازدید از پارک ملی خبر و پناهگاه های حیات وحش روچون، دربند، مهروییه، مناطق حفاظت شده سعدی کرمان، بیدوئیه بردسیر و مناطق انجرک رابر، گودغول سیرجان، نودرهنگ رفسنجان، شهربابک و دهج شهربابک، مارز قلعه گنج، سنگ مس بم، کوه شیر بم، زریاب بم و جیرفت، بحر آسمان جیرفت، کوه جوپار کرمان، کوه آسیاب کوهبنان و چاه کوچه کوهبنان و زرند تا اطلاع ثانوی ممنوع می‌باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان ادامه داد: این تصمیم بنا به دستور فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور و تأکید ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان کرمان در راستای حفاظت از جان و سلامت شهروندان و هم استانی‌ها اتخاذ شده و لازم الاجرا است.

وی از هم استانی‌ها و هموطنان درخواست کرد: مردم برای حفظ سلامت خود و سایر افراد از حضور در این مناطق، به خصوص در روز طبیعت(سیزدهم فروردین‌ماه امسال) به صورت جدی اجتناب و با در خانه ماندن به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.