حسین فداکار روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  این بسته ها شامل مایع دستشویی، دستمال کاغذی و ژل ضدعفونی کننده است که با کمک دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و کمیته امداد رفسنجان به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد رفسنجان اجاره بهای مسکن نیازمندان را پرداخت کرد اظهار داشت: برای رفاه حال نیازمندان واقعی تحت پوشش کمیته امداد رفسنجان که توانایی پرداخت اجاره بهای منزل را ندارند امروز ۵۱۰ میلیون تومان به ۲۳۰ مددجو جهت پرداخت اجاره بهای منزل اعطا شد .

فداکار تصریح کرد: این مبلغ جمعا برای یکسال پرداخت  اجاره بهای مسکن این افراد در نظر گرفته شده بود.

وی اعلام کرد: در جشن نیکوکاری امسال ۲۱۰ میلیون ریال نقدی و ۹۱۰ میلیون ریال هم به صورت کالا توسط  خیرین، مردم، شرکت ها  جمع آوری شده است تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رفسنجان  ادامه داد: امسال به دلیل بیماری کرونا و تعطیلی مدارس کمک ها کمتر از سال گذشته بود زیرا سال های قبل بخشی از کمک ها در مدارس و بخشی هم با برپایی پایگاه های سطح شهر جمع آوری می شد.

فداکار گفت: سال گذشته ۱.۳ میلیارد ریال کمک های نقدی و ۱.۵ میلیارد ریال هم کمک های غیر نقدی توسط مردم نوعدوست این شهرستان در جشن نیکوکاری جمع آوری شد.

وی تصریح کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و با تمهیدات اندیشیده شده در راستای حفظ سلامت مردم، جشن نیکوکاری از طریق فضای مجازی و روش‌های پرداخت الکترونیکی برگزار و شماره گیری *۰۳۴۵*۱*۸۸۷۷# و شماره حساب ۰۱۰۵۱۴۶۴۵۸۰۰۳ بانک ملی رفسنجان و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۰۱۶۰۷ نیز اعلام شد که مردم باز هم می توانند کمک های خود را برای کمک به نیازمندان به این حساب ها واریز کنند.

در حال حاضر بیش از ۷ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد رفسنجان قرار دارند و از تمامی خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.