سعید قایینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان اینکه شهربابک در مقابله با شیوع ویروس کرونا در بسیاری از عرصه ها پیشگام بوده است، افزود: بازار این شهر بر اساس تصمیم ستاد استانی پیشگیری از ابتلا به کرونا بسته شد. 
وی با اشاره به هجمه و مقابله بازاریان با غیرفعال شدن بازار شهربابک ادامه داد: کسبه بعد از اجرای این تصمیم مقابل فرمانداری و دفتر امام جمعه تجمع کردند. 
فرماندار شهربابک اظهار داشت: طی دو سه روز اخیر و با نزدیک شدن به ایام نوروز بر اساس گزارش های مستند و مستدل نهادهای امنیتی و انتظامی شهربابک مطلع شدیم که اهالی این شهرستان با غیرفعال شدن بازار برای خرید به استان یزد و شهرستان های انار، رفسنجان و سیرجان سفر می کنند. 
قایینی ادامه داد: این خبر نگرانی اعضای شورای تامین شهربابک را در راستای انتقال بیماری از استان یزد و سایر شهرستان های استان به شهربابک بر انگیخت. 
وی تصریح کرد: همچنین حجم قابل توجهی از آجیل و شیرینی از سمت یزد به شهربابک وارد شده بود که این موضوع نیز نگرانی ما را در راستای انتشار ویروس کرونا در این شهرستان دوچندان کرد. 
فرماندار شهربابک گفت: لذا اعضای شورای تامین تصمیم بر بازگشایی دو روزه بازار شهربابک به منظور جلوگیری از سفر به یزد و سایر شهرستان های استان گرفتند که مجدد با مقاومت و مخالفت برخی دیگر از افراد روبرو شد. 
قایینی با بیان اینکه با بازگشایی بازار شهربابک مخالف بودم، افزود :بازاریان بعد از تجمع خواستند با رعایت اصول بهداشتی بازار دو روز فعال شود و این تصمیم با خرد جمعی شورای تامین اتخاذ شد.
وی با تاکید بر اینکه اکنون بازار شهربابک با استناد به مصوبات استانی ستاد پیشگیری از شیوع کرونا غیر فعال است، گفت : مصوبات این ستاد باید در همه شهرستان ها اجرا شود تا منجر به سفر اهالی یک منطقه به منطقه دیگر نشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.