فریدون فعالی روز پنجشنبه با بیان اینکه ۳۳۰ اقامتگاه بومگردی و ۳۰ خانه مسافر در استان کرمان مجوز فعالیت دارد افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام این مراکز تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه بازرسان و ناظران این اداره کل به طور شبانه روز در حال رصد اقامتگاه های بومگردی و خانه های مسافر هستند تصریح کرد: در حال حاضر طرح تشدید بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان کرمان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اظهار داشت: سایر مراکز اقامتی نیز باید طبق دستور العمل های ابلاغی وزارت میراث فرهنگی، وزارت بهداشت و ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا عمل کنند.

وی تاکید کرد: تمامی امکانات تاسیسات گردشگری این استان برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده اند و خوشبختانه انسجام بسیار خوبی بین مدیران بخش های دولتی و خصوصی صنعت گردشگری استان کرمان در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس وجود دارد.

فعالی با قدردانی از همراهی روز افزون مدیران تاسیسات گردشگری استان کرمان برای عبور از شرایط کنونی تصریح کرد: از عموم هموطنان عزیز درخواست می شود ایام نوروز ۱۳۹۹ را درکنار خانواده در منزل سپری کنند تا پس از شکست ویروس کرونا در صحت و سلامتی پذیرای آنها در دیار کریمان باشیم.

به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی موزه ها و اماکن تاریخی و اقامتی و برنامه های گردشگری و نوروزی استان کرمان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.