عباس عباس زاده  روز سه شنبهدر گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: این افراد به شهرهای آلوده سفر داشته اند که یک نفرشان خانم است و دو نفر دیگر توسط همکاران ما در واحد مبارزه با بیماری ها در منازلشان شناسایی شده اند و هم اکنون در منزل دوره بیماری را سپری می‌کنند و یک نفرشان که سالمند است در بیمارستان بستری شده است.

عباس زاده  گفت : از مردم  می‌خواهم جهت قطع زنجره انتقال ویروس کرونا در منزل بمانند و هر شخصی که علایم اولیه مانند تب، گلودرد، سرفه و یا تنگی نفس داشت به مطب پزشکان مراجعه نکنند و با سامانه ۳۶۸۲تماس بگیرند تا همکاران ما بتوانند آن ها را راهنمایی کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بم از راه اندازی نقاهتگاه برای بیماران خبر داد و بیان کرد: بزودی مکانی برای نقاهتگاه بیماران در نظر گرفته خواهد شد و بیمارانی که در منزل بستری شده اند به خانواده های آنها آموزش های لازم جهت مراقبت از خود در منزل و طریقه رفت و آمدشان به بیرون داده شده است.

وی ادامه داد:شهروندان باید از رفتن به مسافرت جدا اکیدا خودداری کرده و با حفظ نکات بهداشتی و عدم حضور در مکان های شلوغ و مراسمات از خود و خانواده شان در برابر این بیماری مراقبت کنند.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری استان کرمان واقع شده است و تاکنون ۴نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.