اسماعیل عاقلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نازل های جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در راستای اجرای قانون اوزان و مقیاسهای سازمان ملی استاندارد و رعایت حقوق شهروندی و جلوگیری از کم فروشی؛ مورد کنترل و آزمون و بازرسی های ادواری سالیانه توسط کارشناسان استاندارد و شرکت های بازرسی تائید صلاحیت شده قرار می گیرند و در صورت تائید نسبت به نصب برچسب ها و تائیدیه های لازم اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا تعداد ۱۵ جایگاه عرضه سوخت مایع واقع در شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، کرمان و بم به‌دلیل فقدان همکاری در اجرای آزمون ادواری نازل های سوخت و ممانعت از انجام آزمون های مربوطه و عدم امکان بررسی و اظهار نظر در خصوص صحت عملکرد نازل‌ها و حجم عرضه و فروش سوخت مایع به شهروندان، به مراجع قضایی جهت اعمال قانون و برخوردهای لازم معرفی شدند.

مدیرکل استاندارد استان کرمان عنوان کرد: ۶ جایگاه عرضه واقع در شهرستان رفسنجان از جمله جایگاه های سوخت مایع علی قلی زاده، حسینی، خاتم الانبیاء(ص)، حیدری، لاله و حسنی بودند.

وی گفت: همچنین ۲ جایگاه عرضه سوخت مایع صاحب الزمان(عج) و صدف در حوزه شهرستان سیرجان و جایگاه های سوخت صبا (مهران میرزایی)، تعاونی راین و ارگ راین در حوزه شهرستان کرمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

عاقلی بیان داشت: تعداد چهار جایگاه عرضه سوخت مایع دهبکری، مهدی (محمد پور گلستانی )، خلیج فارس (لقمانی) و علی ابن ابیطالب در حوزه استحفاظی شهرستان بم نیز از دیگر جایگاه های معرفی شده به مراجع قضایی بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.