سید محسن مرتضوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شامگاه جمعه واژگونی کامیون در محور رفسنجان به انار ۵ کیلومتر مانده به روستای احمد آباد  به اداره ارتباطات اورژانس ۱۱۵ رفسنجان اطلاع داده شد.

وی افزود: سریعاً آمبولانس پایگاه احمد آباد اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و همزمان مانند سایر حوادث ترافیکی به عوامل انتظامی اطلاع رسانی شد.

مرتضوی تصریح کرد: پس از حضور آمبولانس احمد آباد در محل حادثه با توجه به اینکه کامیون واژگون شده نیمی از مسیر جاده را مسدود کرده و هوا رو به تاریکی بود و احتمال وقوع حادثه دیگری وجود داشت، عوامل اورژانس ۱۱۵ درخواست حضور پلیس را در صحنه حادثه در اسرع وقت خواستار شدند و به معاینه دو مصدوم حادثه پرداختند که یکی از دو مصدوم حادثه در محل درمان و مصدوم دیگر نیاز به اعزام به بیمارستان داشت.

وی خاطرنشان کرد: بدلیل  نبود عوامل انتظامی و حضور مردم که خودروها را در محل حادثه بدون در نظر گرفتن نکات ایمنی پارک کرده و درمحل حادثه تجمع یافته بودند و خطر بالقوه حادثه دیگری برای خودروهای عبوری وجود داشت، پرسنل اورژانس با تمامی علائم هشدار موجود در آمبولانس  و روشن نمودن آتش سعی بر آگاهی وسایل نقلیه عبوری از مسدود بودن مسیر داشتند.

مرتضوی ادامه داد: بدلیل اینکه هنوز پلیس در صحنه حادثه حضور نداشت تکنسین های اورژانس صحنه حادثه را ترک نکرده تا اینکه متأسفانه در ساعت ۱۸:۴۲دقیقه بدلیل تاریکی مسیر یک دستگاه سواری سمند با کامیون واژگون شده برخورد و دچار حریق گردید.

وی گفت: با تلاش تکنسین های اورژانس و حاضرین در صحنه حادثه دو دختر ۷ و ۱۲ ساله از ماشین بیرون کشیده شد ولی متأسفانه پدر و مادر ( اهل زاهدان ) این دو دختر در آتش سوزی خودرو جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی رفسنجان افزود: مردم در صحنه حادثه های ترافیکی خودروهای خود را به طور غیر اصولی پارک نکنند، تجمع افراد امکان بروز حادثه ای دیگر را دارد؛ ضمن اینکه در صحنه حادثه تصادف بهتر است عوامل نیروی انتظامی و آتشنشانی به سرعت خود را حاضر کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.