به گزارش ایرنا، محمدجواد فدایی روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمان افزود: دولت ارز دولتی را در شرایط کنونی اقتصادی کشور به شکر اختصاص داده تا شکر با قیمت چهار هزار و ۷۰۰ تومان به دست مصرف کننده برسد نه ۶ هزار تومان! و این قیمت گذاری سوء مدیریت برخی مسئولان را نمایش می دهد.

وی با اشاره به مشکلات سال گذشته در زمینه قیمت شکر در استان کرمان تصریح کرد: گویا برخی از مسئولان استانی بنای استفاده از تجربیات سال‌های گذشته را ندارند و داستان قیمت شکر یک بار دیگر در کرمان را تکرار شود.

استاندار کرمان اظهار داشت: اداره کل غله استان کرمان چهار ماه وقت داشت که ۱۰ هزار تن شکر به استان کرمان حمل کند که با بهانه نداشتن انبار طی این مدت تنها سه هزار تن شکر به استان وارد شده در حالی که این اداره کل می توانست از انبارهای سایر نهادها استفاده کند لذا با مدیریت اینچنینی به مردم ظلم می‌شود و مردم شکر را گران خریداری می کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز گفت: شرکت غله باید مجوز توزیع سه هزار تن شکر موجودی در انبار غله را دریافت کند که فعلا مجوز یک هزار تن گرفته شده که ۶۰ درصد از این میزان به خانوار و ۴۰ درصد به بخش صنعت اختصاص می یابد.

مهدی حسینی‌نژاد با بیان اینکه درخواست دریافت مجوز توزیع یک هزار تن شکر برای نمایشگاه‌ها را داریم افزود: متوسط مصرف شکر کرمان سالانه ۶ هزار تن است که در صورت تامین مشکل شکر این استان رفع می شود و امروز یکهزار تن شکر در تعاونی‌ها و چند نقطه دیگر کرمان عرضه می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.