سیدرهام حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سایت جدید گلزار مطهر شهدای کرمان، بر روی پشت بام حسینیه مشرف به گلزار مطهر شهدا، تنها در مدت پنج روز طراحی، تملک، تامین تجهیزات، نصب، تامین و اخذ انشعاب برق و راه اندازی شده است.

وی اظهار داشت: این سایت دارای تکنولوژی‌های ۲g باند ۹۰۰ و با ترکیب ۶+۶+۶ و ۲g باند ۱۸۰۰ با ترکیب ۸+۸+۸ و همچنین مجهز به تکنولوژی ۳g باند۹۰۰ و LTEباند ۱۸۰۰ برای اینترنت است.

مدیر مخابرات منطقه کرمان گفت: سیستم دکل این سایت، نوعی پلت فرم محسوب می‌شود که نیاز به حفاری، تخریب و بتن ندارد و برای نخستین‌بار در استان کرمان اجرا شده است.

وی اضافه کرد: تعداد ۲۸ سایت مسیر افزایش ظرفیت در روز تشییع سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، داشتیم و یک کانکس اضطراری در میدان آزادی، یکی مورد در میدان شهدا، یک عدد در مصلا و یکی در مقابل حسینیه و دو عدد در گلزار شهدا بصورت فول تکنولوژی،نصب و راه اندازی شد.

مخابرات منطقه کرمان همچنین در اقدامی نمادین تعداد ۴۰ نهال گل رز سرخ به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و یک نهال گل رز سفید به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در محوطه ساختمان شهید علیجان همتی فر (اداره مرکزی) کاشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.