به گزارش ایرنا، سردار غلامعلی ابوحمزه روز دوشنبه در نیروگاه سیکل ترکیبی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: در شرایط فعلی نیز همین روحیه را در کشور نیاز داریم و با ابتکار و خلاقیت می توان از مشکلات و موانع عبور کرد.

وی تصریح کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در طول ۴۰ سال خدمت خود به هیچ عنوان از چیزی نمی ترسید و از تایید و یا رد دیگران واهمه ای نداشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: سردار سلیمانی در تدبیر، تصمیم سازی و تصمیم گیری با شجاعت عمل می کرد و تکلیف خود را انجام می داد.

وی با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی معتقد به حرکت جهانی بود تاکید کرد: شیعه، سنی، مسیحی و غیره برای حاج قاسم تفاوتی نداشت و ایشان همه جا حضور داشت و هر جا فریاد مظلومی بلند بود به او کمک می کرد، چون به تمدن اسلامی باور داشت.

سردار ابوحمزه گفت: حاج قاسم سلیمانی دشمن اصلی و دشمن فرعی را با هم یکی نمی دانست و از نظر او آمریکا و صهیونیسم دشمن اصلی بودند.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی قرص و محکم و قوی در مقابل دشمن اصلی می ایستاد و سرسوزنی از مواضع خود کوتاه نیامد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: سردار سپبد شهید حاج قاسم سلیمانی انسان ذوب در ولایت و عاشق و شیفته رهبری بود و فرمایش مقام معظم رهبری برای او مانند فرمایش خداودند و رسول بود.

وی تاکید کرد: در نظام اسلامی و ولایی، کسانی که در جایگاه مسئولیت قرار دارند، اگر از امر ولایت فقیه تمرد کنند، در آن مسئولیت مشروعیت ندارند.

سردار ابوحمزه با اشاره به تغییر نام نیروگاه سیکل ترکیبی کرمان بنام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: کاری که این مجموعه انجام داد بسیار با ارزش و ماندگار است و با این تدبیر مسئولیت شما بسیار سنگین شده است.

وی تاکید کرد: تغییر نام و شکل چیزی را عوض نمی کند و باید محتوی و ماهیت تغییر کند و به سمت این شهید عزیز سوق داده شود که اگر اتفاق بیافتد کار ارزشمندی است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: این مجموعه باید الگویی نمونه برای کشور شود، همانطور که حاج قاسم اینگونه شد.

در این آیین با حضور امام جمعه شهر باغین و جمعی از مسئولان از لوح تغییر نام نیروگاه سیکل ترکیبی کرمان بنام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

نیروگاه سیکل ترکیبی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ۳۵ کیلومتری بزرگراه کرمان رفسنجان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.