به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، محمدجواد فدائی استاندار کرمان با همراهی جمعی از مسئولان همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با سفر به روستای ده‌زیار و حضور در منزل یکی از جانباختگان مراسم تشییع شهدای مقاومت در شهرستان کرمان با این خانواده دیدار و از آنها دلجویی کرد.

استاندار کرمان در این دیدار ضمن عرض تسلیت به این خانواده داغدار اظهار داشت: حضور در مراسم تشییع شهدا که بر اساس یک وظیفه دینی و شرعی انجام شده بسیار ارزشمند است و قطعا افرادی که در این مسیر جان خود را از دست دادند نیز در نزد خداوند دارای اجر و ثواب الهی هستند.

فدائی با بیان اینکه وظیفه خود می‌دانیم تا هر کاری نیاز باشد برای خانواده جانباختگان، مصدومان و حل مشکلات ناشی از این اتفاق انجام دهیم تاکید کرد: حضور این افراد در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری برای تعظیم شعائر اسلام و بزرگداشت این سرداران جبهه مقاومت بود که در راه نظام و اسلام تلاش کرده و شرکت در مراسم بزرگداشت این شهدا به طور قطع نزد خداوند مأجور خواهد بود.

در پی وقوع حادثه در مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان ۶۱ نفر از شرکت‌کنندگان در این مراسم جان‌ باختند و ۲۱۲ نفر نیز مصدوم شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.