به گزارش خبرنگار مهر، حسین روحانی صبح چهارشنبه در سومین جلسه دادگاه مطبوعات ستان کرمان ضمن تبریک تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اظهار داشت: از رویکرد و تأثیرات منطقه‌ای و جهانی جمهوری اسلامی نتیجه می‌گیریم که انقلاب اسلامی انقلابی صرفاً با رویکرد نظام سیاسی داخلی نبوده بلکه معمار این نظام با تکیه بر ایدئولوژی و مبانی دین مبین اسلام خصوصاً فرهنگ استکبار ستیز و آزادی خواه شیعه بذر انقلاب فکری و ایستادگی در برابر قدرت‌های سلطه گر را در افکار عمومی فرا ملی و جهانی کاشته است.

وی گفت: به حول و قوه الهی و ایستادگی و مقاومت ملت شریف و سربلند ایران فصل شکوفایی و ثمره دهی این انقلاب ایدیولوژیک در دنیا فرا رسیده است.

روحانی اظهار داشت: امید است ملت بزرگ ایران و مسئولان تحت امر ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) همانند گذشته با بصیرت و توجه به اهداف عالی انقلاب و عزت ملی موانع رشد نظام را برطرف کرده و با اتصال این انقلاب به انقلاب جهانی مصلح حضرت مهدی (عج) به زودی شاهد ثمرات جهانی آن باشیم.

روحانی گفت: نظام سلطه که در شرایط کنونی که خودش را بازنده تمامی میدان‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی می بیند بر شدت جنگ رسانه‌ای افزوده است و در این عرصه اصحاب رسانه افسران و رزمندگان میدان مبارزه با استکبار می‌باشند.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه با تاسی و پیروی از زرمندگان میدان مبارزه با استکبار هستند که همانند گذشته با تاسی و پیروی از رزمندگان میدان جنگ فیزیکی و شهدا عالی نظام خصوصاً سید شهیدان جبهه مقاومت سپهبد شهید سلیمانی و مبارزه شبانه روزی، دشمن را به شکست خواهد کشید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1352027
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.