علی شمسی نیا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دارالشفای امام رضا (ع) کرمان در سه فاز طراحی و اجرا شده که فاز نخست آن آماده بهره برداری است و فازهای دوم و سوم نیز با همت خیران تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل انجمن بیماران کلیوی استان کرمان خاطرنشان کرد: دارالشفای امام رضا (ع) کرمان با هشت هزار مترمربع زیربنا در دست احداث است که در مجموع برای احداث و تجهیز آن به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

شمسی نیا عنوان کرد: با افتتاح دارالشفای امام رضا (ع) گام بسیار بزرگی برای استان کرمان و استان های همجوار ردر زمینه پیشگیری از بیماری های خاص و بیماری های صعب العلاج و نادر برداشته خواهد شد.

وی یادآور شد: در بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان از روند اخحداث دارالشفای امام رضا (ع)،  قول مساعد داده ایم که عملیات اجرایی بیمارستان بسیار مجهز مغز و اعصاب نیز در کرمان در آینده بسیار نزدیک آغاز خواهد شد که حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نیز برای جذب خیران کرمانی و غیر کرمانی در این زمینه قول مساعد دادند.

مدیرعامل انجمن بیماران کلیوی استان کرمان گفت:بهزیستی استان کرمان نیز برای هرگونه همکاری و مساعدت در راستای اهداف دارالشفای امام رضا (ع) و بیمارستان مجهز مغز و اعصاب کرمان قول مساعد داده اند و در زمینه پیشگیری نیز دانشگاه علوم پزشکی، استانداری، کمیته امداد و سازمان بهزیستی قول همکاری داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.