به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی در حاشیه این بازدید گفت: خدمت به جانبازان و رسیدگی به امور ایثارگران از محبوبترین عمل نزد خداوند است که اجر بسیار زیادی دارد.

وی با اشاره به فداکاری های جانبازان در دفاع از کشور و نظام افزود: نیازهای این عزیزان باید مورد توجه قرار گیرد و سعی می کنیم کمبودهای جانبازان قطع نخاعی کرمان تا اواخر اسفندماه جاری مرتفع شود.

در این دیدار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن بازدید از آسایشگاه جانبازان قطع نخاع گهر زمین کرمان، صمیمانه با جمعی از جانبازان گفت و گو کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

استاندار کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان وزیر فداع و پشتیبانی نیروهای مسلح را در این بازدید همراهی می کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان کرمان گفت: عملیات احداث آسایشگاه جانبازان قطع نخاع  کرمان به دستور شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و توسط شرکت معدنی و صنعتی گهر زمین انجام شد و در حال حاضر ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا آخر امسال به بهره برداری می رسد.

احمد گروهی با بیان اینکه ۴۰ جانباز قطع نخاع در حال حاضر در کرمان داریم افزود: این مجتمع در ۲ طبقه بنا می شود که در مرحله نخست ظرفیت اقامت ۲۴ قطع نخاع به صورت شبانه روزی را دارد.

وی بیان کرد: ساختمان آسایشگاه یک هزار متر مربع مساحت دارد که تاکنون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون صرف احداث ساختمان و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان صرف تجهیز این مرکز شده است.

امیر سرتیپ امیر حاتمی صبح امروز با استقبال محمدجواد فدائی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان این استان از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی وارد کرمان شد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.