روابط عمومی استانداری کرمان روز شنبه اعلام کرد: با توجه به اینکه ازدحام جمعیت در مراسم تشییع پیکر مطهر سرداران رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید پورجعفری در ابتدای خیابان شهید بهشتی منجر به مصدوم و جان باختن تعدادی از هموطنان ارجمند شرکت کننده در مراسم شد پس از انجام عملیات امدادی و اعزام مصدومان به مراکز درمانی ودر ظهر روز تشییع کمیسیون رسیدگی به وضعیت جان باختگان و مصدومان مراسم تشییع سرداران شهید استان تشکیل گردید.
بر پایه این گزارش کمیسیون یادشده بلافاصله رسیدگی به وضعیت جان باختگان و مصدومان را آغاز کرده و این کمیسیون؛ دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان را موظف به بکارگیری تمامی امکانات و تجهیزات جهت مداوای مصدومان کرد.

بر مبنای مصوبه کمیسیون مقرر گردید هرگونه اطلاع رسانی درخصوص آمار آسیب دیدگان و مصدومان حادثه سه شنبه در کرمان، منحصرا از طریق مدیر مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان و همچنین آمار متوفیان صرفا از طریق پزشکی قانونی انجام و به اطلاع عمومی رسانده شود.
 همچنین مقرر شد در زمینه انتقال پیکر جانباختگان از پزشکی قانونی، تشییع و تدفین همکاری های کامل با خانواده ها صورت پذیرد .
 استاندار کرمان شامگاه سه شنبه ۱۷ دی ماه با حضور در بیمارستان شفا کرمان از مصدومان و مجروحان عیادت کرد.

 محمد جواد فدائی در این عیادت، دستورات لازم را برای به کارگیری امکانات و تجهیزات در درمان و بهبودی بیماران صادر کرد.

کمیسیون، رسیدگی به امور مصدومان و خانواده متوفیان را ادامه می دهد و حضور در جمع خانواده متوفیان و عیادت از مصدومان از جمله این برنامه هاست که به طور منظم در حال انجام است.
این گزارش حاکیست ، نتایج بررسی ها از طریق مراجع ذیصلاح مربوطه به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.