از ساعت ۱۲۰۰ امروز دوشنبه به جهت آماده سازی مراسم، تا اطلاع ثانوی تردد به سمت میدان آزادی (به استثناء پل زیر گذر میدان) ممنوع شده است.

همچنین از ساعت ۱ بامداد روز سه شنبه تا خاتمه مراسم، تردد و توقف وسائط نقلیه از میدان آزادی تا گلزارشهداء (در طول خیابان های بهشتی-شریعتی- میدان شهدا-خیابان شهداو محدوده جنگل قائم) تا شعاع ۵۰ متری مسیر ممنوع می باشد.

 از ساعت ۱ بامداد روز سه شنبه، ورود تمامی وسائط نقلیه از خیابان ها و کوچه های منتهی به مسیر تشییع، از "یک تقاطع مانده به مسیر" ممنوع خواهد بود.

 اتوبوس هایی که از شهرستان ها و استان های دیگر وارد کرمان می شوند، فقط حق تردد در رینگ بزرگراهی حاشیه شهر را داشته و حق ورود به معابر داخل شهر کرمان را ندارند.
در این گزارش ضمن تاکید بر اینکه ورود، تردد و توقف کلیه وسائط نقلیه سنگین باری شامل تریلرها، کامیون ها و حتی کامیونت ها در محدوده شهر کرمان ممنوع می باشد اعلام شده که ورود و توقف کلیه وسائط نقلیه در محدوده جنگل قائم ممنوع می باشد.

ورود تمام وسائط نقلیه از سمت میدان بیرم آباد(سرآسیاب)بطرف جنگل قائم و از سمت پل روگذر جاده کوهپایه به سمت جنگل قائم ممنوع خواهد بود.

در این راستا با توجه به پیش بینی حجم بسیار سنگین تردد وسائط نقلیه و عدم تناسب ظرفیت معابر شهر کرمان با این حجم از ترافیک، از ساکنین  شهر کرمان تقاضا می شود از ابتدا تا پایان مراسم حتی الامکان از تردد با وسائط نقلیه شخصی خودداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.