مسعود جمیلی کرمانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه هشدارهای سازمان هواشناسی در خصوص ناپایداری‌های جوی در جنوب استان کرمان نیروهای مجموعه راهداری به حالت آماده باش درآمده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه تمامی محورهای ارتباطی در جنوب استان باز است گفت : رصد لحظه‌ای محورهای ارتباطی از طریق دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌ها و گشت‌های راهداری در حال انجام است .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان تصریح کرد: قبل از ورود این سامانه بارشی نیروهای راهداری جنوب کرمان در قالب طرح راهداری زمستانی با ترکیب ۱۵۰ نیروی راهداری با ۱۴۰ دستگاه سبک و سنگین با ۱۰ اکیپ راهداری در هفت راهدارخانه جنوب کرمان عملیات زمستانی را آغاز کردند.
جمیلی کرمانی افزود: با توجه با افزایش ناپایداری‌ها در جنوب کرمان و افزایش شدت بارندگی‌ها از رانندگان درخواست می‌شود ضمن به همراه داشتن زنجیر چرخ برای گذر از گردنه‌های برفگیر جیرفت، به توصیه‌های راهداران توجه کنند.
وی همچنین از رانندگان خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری و در صورت اصرار به سفر برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.