به گزارش ایرنا،  محمدجواد فدائی شامگاه شنبه در ستاد راهیان نور استان کرمان افزود: موضوع تامین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای اردوهای راهیان نور نیز پیگیری خواهد شد.
وی بر توجه به ابعاد امنیتی اردوهای راهیان نور نیز تاکید کرد و افزود: در راستای انجام اردوهای راهیان نور باید به امنیت خودروها و انتخاب رانندگان مناسب توجه لازم صورت گیرد.
جانشین سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به اینکه این استان در دوران دفاع مقدس نقش های بسیار پررنگ و اثرگذاری داشته است، گفت:  استان  در کنار تامین تجهیزات، در ایجاد زیرساخت ها نیز نقش گسترده ای داشته است.
سردار محمد مطهری افزود: راهیان نور تاثیر زیادی را روی جوانان دارد و می توان از آن به عنوان بهترین کار فرهنگی و تربیتی یاد کرد و سالانه بیش از ۱۰ هزار نفر راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.
وی اظهارداشت: اردوگاه اهواز با پشتیبانی مردم و مسئولان استان برای رزمندگان ایجاد شده و هم اکنون به عنوان مقری برای شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور به شمار می رود.
مسئول راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان نیز با اشاره به اینکه در سال گذشته در راستای اعزام افراد به راهیان نور بالغ بر ۱۵ هزار اعزام را از استان کرمان داشته ایم، گفت: تعداد شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور در سال گذشته ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن رشد داشته است.
سرهنگ پاسدار روح الله نیکخواه افزود: همکاری و تعامل دستگاه های فرهنگی استان برای توسعه اردوهای راهیان نور یکی از ضرورت های کنونی به شمار می رود.
وی بیان کرد: لازم است که با توجه به تغییرات اخیر ایجاد شده، در حوزه اعتبارات نیز توجه ویژه ای به موضوع راهیان نور صورت گیرد.
مسئول راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: اردوهای راهیان نور در سه بخش دانش آموزی، دانشجویی و محلات انجام می شود و امیدواریم با همکاری مسئولان مربوطه در هر سه بخش بتوان کارهای بیشتری را انجام داد.
۷۴۴۰ / ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.