سرهنگ محمد مهدی کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای این طرح  ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی در سطح شهرستان به یکدستگاه خودروی اتوبوس مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.
سرهنگ کریمی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی خودرو را مورد بازرسی قرار دادند که مقادیر حدود ۲ هزار کیلوگرم البسه، ۳۰۰ جفت کفش،۱۲۰ عددشلوار لی،۲۴۰ عدد کاپیشن را کشف کردند.
وی ارزش این محموله قاچاق کشف شده را ۸ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: دراین رابطه یکدستگاه خودرو توقیف و چهار نفر متهم دستگیر که پس ازتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ کریمی  همچنین گفت: طی یک هفته گذشته در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط ماموران پلیس شهرستان عملیات و اقداماتی انجام شد که جای تقدیر دارد.
وی افزود: یکی از فعالیت های پلیس طی چند روز گذشته کشف ۳۰۰ کیلوگرم پسته بود.
وی ادامه داد: تعدادی کشاورزان پسته کار درپی وقوع چندین فقره سرقت محصول پسته از باغات، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه دردستور کار قرارگاه مبارزه با سرقت شهرستان قرار گرفت و ماموران با اقدامات اطلاعاتی یک نفرسارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده متهم تحویل مقامات قضایی شد.
۵۰۵۴
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.