به گزارش ایرنا، در این نشست روز سه شنبه پنجره واحد، با حضور استاندار کرمان تعدادی از استعلام های مربوطه به دستگاه های اجرایی ارائه شد تا بررسی های لازم را انجام داده و پاسخ آنها را در نشست آینده ارائه کنند.

محمد جواد فدائی افزود: باید شرایطی را مهیا کنیم که افراد توانمند در راه اندازی واحدهای تولیدی به ایجاد این واحدها ترغیب شوند و برای تسریع در سرمایه گذاری و کمک به سرمایه گذاران پنجره واحد سرمایه گذاری فعال تر شود  تا فرد سرمایه گذار برای دریافت استعلامات مورد نیاز از دستگاه های مختلف، به یک جا مراجعه کرده و تمام موافقت ها را در همان جا و در کمترین زمان ممکن دریافت کند.

وی یادآور شد: کار پنجره واحد سرمایه گذاری استان از مدت ها قبل آغاز شده اما با وجود برخی مشکلات، تغییراتی در ساختار آن ایجاد شده و از این پس این پنجره واحد با ساختار جدید به فعالیت خود ادامه خواهد داد و سرمایه گذاران در فرصت کوتاهی مجوزها را دریافت می کنند که این امر به بهبود فضای کسب و کار و توسعه ایجاد واحدهای تولیدی کمک خواهد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان نیز در این نشست گفت: در این استان هم اکنون ۹۵ پروژه با هزینه ۱۶۶۵ میلیارد تومان در دست اجرا است که از این پروژه ها ۱۰ پروژه برای ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات به تهران معرفی شده اند و از مجموع این طرح ها، ۳۵ پروژه با حدود ۱۲۳۷ میلیارد تومان در شهر کرمان واقع هستند.

فریدون فعالی افزود: همچنین ۳۳۰ پروژه برای استفاده از صندوق کارآفرینی در نظر گرفته شده که تاکنون ۲۲۵ پروژه با سقف اعتبار ۴۸ میلیارد تومان به بانک معرفی شده است که ۹۰ طرح با تسهیلات ۱۷ میلیارد تومان تصویب شده که ۱۴ میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده است.

۷۴۴۰/ ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.