به گزارش ایرنا، امین باقری روز شنبه در حاشیه غبار روبی قبور مطهر شهدا به مناسبت هفته دولت افزود: فعالیت ها و اقدامات در شهرستان ریگان اولویت بندی و اجرای این فعالیت ها به صورت بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت تعریف شده است.

وی از آبرسانی به روستاهای شهرستان ریگان به جز مناطق کوهستانی خبر داد و ابراز کرد: تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال از شبکه آب اشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

فرماندار ریگان تصریح کرد: تمام تلاش ما در شهرستان ریگان این است مردم احساس کنند عدالت در حوزهای کاری بخش دولتی این شهرستان یکنواخت است.

باقری بیان داشت: مدیران شهرستان ریگان یک کار ماندگار از خود به یادگار بگذارند تا مردم همیشه از آنها به نیکی یاد کنند.

مدیران دستگاه های اجرایی پاسخگویی به مردم را در اولویت قرار دهند 

به گفته امام جمعه ریگان، مدیران دستگاه های اجرایی باید در پاسخگویی به مردم عادل باشند و این امر را در اولویت کاری خود قرار دهند.

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی از زحمات مجاهدانه و خدمات رسانی جهادی مسئولان در شهرستان محروم ریگان تقدیر کرد و افزود: دولت مردمی شهید رجایی و باهنر زبان زد خاص و عام بود و همه ما مصداق این دولت را باید سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه پاسخگویی صادقانه به مردم باید اولویت کاری مدیران دستگاه های اجرایی باشد اظهار داشت: برگزاری میز خدمت در نماز جمعه برای پاسخگویی به مشکلات شهروندان در دستور کار مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد .

۳۰۲۹/۷۴۲۰/۷۴۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.