به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به فرموده ای از امام علی (ع) افزود: خوش به حال افرادی که همه زندگی آنها معاد محور است و در تمام صحنه های زندگی به عاقبت کار و محکمه ای عادلانه و دقیق توجه دارند.

وی ادامه داد: این حدیث همچنین شامل افرادی می شود که در تغییر و تحولات و مسئولیت های مختلف و در زمانی که از مسئولیت ها کنار می روند، در تمامی احوال خدا را می بینند و به قیامت نگاه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: افرادی که دلسوز نظام و انقلاب اسلامی هستند، باید در برابر تصمیماتی که از سوی ولی فقیه اتخاذ می شود، تابع باشند و این وظیفه اخلاقی، شرعی و دینی است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی از تلاش های حجت الاسلام تدینی، مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان کرمان تقدیر کرد و گفت: وی فردی دقیق، با برنامه، مسلط به اوضاع و تکلیف محور است که در نهایت پرچم خدمت را با کمال افتخار به مدیرکل جدید که سابقه طولانی خدمت به نظام را دارد، تحویل داد.

وی از حجت الاسلام جلالی، مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کرمان به عنوان فردی با سابقه طولانی خدمت، با اخلاق و مکلف به اخلاق محوری در حوزه کاری و چهره ای توانمند یاد کرد و افزود: امیدواریم مدیریت جدید این اداره کل با برنامه های خود برای این حوزه و توان و ظرفیت خود در راستای عمل به وقف و اوقاف گام موثری را بر دارند.

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان کرمان نیز گفت: اعتقاد راسخ ما این است که تمام علما و دوستداران انقلاب شب و روز کار می کردند تا انقلاب اسلامی به ثمر بنشیند و حال که به ثمر نشسته است، هر کدام از ما وظیفه داریم در هر مسئولیتی، همه تلاش خود را به کار گیریم.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه اصول و ارزش های والایی دارد و در گام دوم انقلاب با روحیه جهادی و انقلابی باید این مسیر را ادامه داد.

وی با اشاره به این مطلب که جاهایی مسئولان عقب مانده اند اما مردم چون هدف محور بوده اند، راه درست را رفته اند، اظهارداشت: در ۱۴ ماه گذشته هشت هزار و ۲۰۰ رقبه موقوفات در استان کرمان سند دار شده است.

وی با بیان این مطلب که با وجود مشکلات اقتصادی، عواید موقوفات در سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است، ادامه داد: در ۱۴ ماه گذشته ۱۵۰ وقف جدید در استان کرمان ثبت شده و یک هزار و ۲۳ مبلغ از قم و بومی استان به نقاط محروم و بقاع متبرکه اعزام شده اند.

حجت الاسلام علی جلالی، مدیرکل جدید اوقاف وامور خیریه استان کرمان نیز در سخنانی با تاکید بر این مطلب که با استفاده از ظرفیت وقف می توان مانع بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی و مشکلات شد، گفت: همگان باید در ایجاد و توسعه فرهنگ وقف همکاری داشته باشند.

۳۰۲۹/۷۴۴۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.