به گزارش روز دوشنبه ایرنا، محمدجواد فدائی در آستانه روز خبرنگار در دیدار با ابوالفضل کارآمد از پیشکسوتان مطبوعات، دفاع مقدس و فرهنگ ضمن تقدیر از زحمات این پیشکسوت استان گفت: نام هر نشریه به یک برند است که سابقه منویات و دیدگاه های مدیر مسئول آن را نشان می دهد.
وی بر ایجاد نمایشگاه دائمی عکس مربوط به سوابق استان، سوابق جنگ، برنامه های استان و پیشرفت های استان تاکید کرد و ادامه داد: با راه اندازی این نمایشگاه، افرادی که به این استان سفر می کنند دید بهتری نسبت به این دیار خواهند داشت ضمن آنکه جاذبه های زیادی را می توان ایجاد کرد تا مسافران کرمان بتوانند با پیشینه، تاریخ و فرهنگ این سرزمین بیشتر آشنا شوند.
استاندار کرمان خاطرنشان کرد: می توان از فضاهای تاریخی و باستانی در دست بازسازی در استان کرمان، به منظور ایجاد نمایشگاه های هنری دائمی استفاده کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز  گفت: اخیرا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع ایجاد نگارخانه های شخصی و فردی را در دستور کار قرار داده که باید در این راستا در استان کرمان با توجه به وجود شخصیت های مهم و بزرگ فرهنگی و هنری، اقدامات لازم صورت گیرد.
ابوالفضل کارامد از پیشکسوتان دفاع مقدس و عرصه فرهنگ و هنر کرمان است که تاکنون ضمن تدوین چندین جلد کتاب، عکس های ماندگار و بی نظیری را از نخستین روزهای دفاع مقدس به ثبت رسانده و در مدت فعالیت رسانه ای خود ۵۰۰ سرمقاله و یادداشت منتشر کرده است.
در لوح تقدیر استاندار کرمان به ابوالفضل کارآمد نیز آمده است، ماندگاری و ثبت رشادت ها، ایثارگری ها و حماسه آفرینی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، مرهون همت بلند و شجاعت خردمندانه خبرنگاران و عکاسانی از "نسل آفتاب" است که با سلاح قلم و دوربین پا در میدان نبرد حق علیه باطل گذاشتند و نگاشته ها و "عکس های آفتابی" خلق کردند تا نسل امروز با مطالعه این آثار بر خود ببالد و برای حفاظت از کیان این مرز و بوم پرگهر، با اقتدار و افتخار ایستادگی کند.
در ادامه این پیام می خوانیم، با سپاس از تلاش ها و ایثارگری های جنابعالی در عرصه خبرنگاری و اطلاع رسانی در دوران دفاع مقدس و تداوم این راه سترگ با انتشار نشریه وزین نسل آفتاب ازدرگاه خداوند متعال برایتان سلامتی و توفیق روز افزون مسالت دارم.
۳۰۲۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.