سردار رضا بنی اسدی فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس آگاهی با استقرار هدفمند در محور ماهان - بم 2 کامیون ترانزیت را برای بررسی متوقف کردند.
وی اظهار داشت: در بررسی انجام شده مشخص شد این 2 کامیون حامل گازوئیل بوده و با بارنامه قیر و مواد شوینده از استان های مرکزی به مقصد استان های مرزی بارگیری شده است.
فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: در این عملیات در مجموع 40 هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال کشف و چهار نفر دستگیر شدند.
سردار بنی اسدی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی طی عملیاتی دیگر در همین محور از یک دستگاه تانکر سوخت رسان 31 هزار لیتر گازوئیل که تحت عنوان هیدروکربن سنگین بارگیری شده بود کشف و در این رابطه 2 نفر را دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری با تلاش بی وقفه تمامی رده های انتظامی و به ویژه پلیس آگاهی بیش از 300 هزار لیتر انواع سوخت قاچاق کشف شده که به نسبت مدت مشابه سال قبل340 درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: یکی از الویت های اصلی پلیس، مبارزه با انواع قاچاق بویژه سوخت و مواد خوراکی است که در این زمینه با تمام توان تلاش می کنیم.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.