به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی عصر دوشنبه در دیدار با معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افزود: مجموعه با اراده و ثبات مدیریت از جمله اصول اصلی برای موفقیت دولت ها در بخش های مختلف است.
وی تاکید کرد: تولید زمانی رونق می یابد که دلسوزان کشور به این جمع بندی برسند که دست به دست هم داده و درگیری ها و بگو مگوها را کنار بگذارند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه برای رونق تولید باید کاری کنیم که علم به معنای صحیح کلمه تبدیل به ثروت شود، ادامه داد: درست است که تحریم های ظالمانه ای علیه کشور اعمال شده اما این تحریم ها می توانند فرصتی برای رسیدن به موفقیت و انجام کارهای بزرگ باشند.
وی از استاندار کرمان به عنوان چهره ای دانشگاهی و فرهیخته یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم در این دوره دانشگاهها ارتقای جدی تری پیدا کنند.
استاندار کرمان نیز گفت: سیستم اداری متناسب با تحولات ایجاد شده در حوزه شرکت های دانش بنیان نیست و باید به کارآفرینان این حوزه توجه شود.
محمدجواد فدائی افزود: مواردی در استان وجود دارد که کارآفرینی در یک نقطه محروم می خواهد کار فراوری یک ماده معدنی را انجام دهد اما یک و نیم سال برای دریافت مجوز آن پیگیری کرده و هنوز به نتیجه ای نرسیده است.
وی بیان کرد: استان کرمان با وجود منابع و ظرفیت های بسیار زیاد، شاهد فقر است و برای توسعه اشتغال و اقتصاد به ویژه در حوزه دانش بنیان باید درباره سیستم اداری چابک سازی و تسهیل فرایندها صورت گیرد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.