به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ'نصرالله عباسی روز شنبه در بازدید از ایستگاه های نوروزی پلیس این شهرستان اظهار داشت: هدف از راه اندازی ایستگاه های نوروزی، برقراری نظم و امنیت و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و مهمانان نوروزی است که در کنار خدمات انتظامی، اقداماتی همچون توزیع برشور و بسته های فرهنگی به مسافران نیز انجام می شود.
وی با اشاره به تلاش مضاعف پلیس در برقراری امنیت انتظامی و ترافیکی ایام نوروز افزود: یگان های فوریتی این پلیس نیز به صورت فعال آماده پاسخ گویی صد در صدی و خدمات رسانی به مسافران و شهروندان عزیز هستند.
این مقام مسئول با بیان اینکه برخی از شهروندان در ایام نوروز به خارج از شهرسفر می‌کنند خاطرنشان کرد: لازم است در این ایام شهروندان به تذکرات و راهنمایی های خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی توجه کرده و با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا ایام سفر خود را بدون مشکل و حادثه خاصی سپری نموده و به پایان برسانند.
فرمانده انتظامی رفسنجان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم ،سازمان ها و ادارات دولتی و غیر دولتی با پلیس گفت:از همه مسافران و شهروندان عزیز می خواهیم با توجه به حجم ترافیک در محورها همکاری خوبی با پلیس و دیگر نهادهای امدادی داشته باشند تا شاهد هیچ حادثه تلخی در این ایام نباشیم.
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.