به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز سه شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان افزود: با توجه به قرار گرفتن در دهه پنجم انقلاب اسلامی و گام دوم پیروزی این انقلاب، دستورالعمل هایی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ارائه شده و به نظر می رسد برای اجرای این مفاد در حوزه های مختلف نیاز به یک بازنگری جدی و تجدیدنظر وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگ باید در سه حوزه ساختار، رویکردها و عملکردها به صورت جدی برنامه های خود را مرور و بازنگری کنیم تا با اهداف برنامه گام دوم انقلاب هماهنگ شوند.
امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه بازنگری در رویکردها کمک بزرگی برای دستیابی به اهداف تعیین شده خواهد کرد، ادامه داد: با بازنگری در حوزه های ساختاری، رویکری و عملکردی، در زمینه های فرهنگی اتفاقات بزرگی رخ می دهد.
حجت الاسلام بر اهمیت به خرد جمعی، مشورت، همکاری، برنامه ریزی و تدبیر در برنامه های فرهنگی تاکید کرد و ادامه داد: برای رسیدن به جریان پویا، مفید و موثر فرهنگی باید اراده جدی آن را در تمامی دستگاه های فرهنگی ببنیم .
وی خاطرنشان کرد: برای اجرای برنامه های گام دوم انقلاب باید تمامی امکانات به درستی در کنار هم قرار گیرند تا به نتیجه درست دست یابیم .
امام جمعه کرمان با اشاره به این مطلب که به منظور تحقق اهداف و برنامه های فرهنگی نیاز به تشکیل قرارگاه فرهنگی در استان وجود داشت، گفت: این قرارگاه در استان کرمان تشکیل شده و در سال آینده کارهای فرهنگی استان در قالب این قرارگاه دنبال و پیگیری می شود.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه قرارگاه فرهنگی استان در ذیل شورای فرهنگ عمومی استان فعالیت خواهد کرد، افزود: این قرارگاه نیاز به پشتیبانی های تمامی مسئولان دارد.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.